ମୁଁ ଟାଣି ଦେଇଛି ଦେଶ ଦେଶ ମଧ୍ୟରେ ତାଲା ବନ୍ଦ ସମୟ ଥାଉ ଥାଉ ପ୍ରକୃତିକୁ ରକ୍ଷାକର ନହେଲେ ମୋପରି ଭା ମୁଁ ଟାଣି ଦେଇଛି ଦେଶ ଦେଶ ମଧ୍ୟରେ ତାଲା ବନ୍ଦ ସମୟ ଥାଉ ଥାଉ ପ୍ରକୃତିକୁ ରକ୍ଷାକର ନହେଲ...
କରୋନା ପାଇଁ କି ହୁଏ ଯୋଜନା ଅସହାୟ ପାଇବ କିପରି ଦାନା କରୋନା ପାଇଁ କି ହୁଏ ଯୋଜନା ଅସହାୟ ପାଇବ କିପରି ଦାନା
ଭୟାବହ ସ୍ଥିତି ଏ'ମହା ବିପତ୍ତି ବିଶ୍ଵ ବାସୀ ଆତଙ୍କିତ , ସ୍ବାସ୍ଥ୍ୟସଂଗଠନ ହୋଇଛି ଆଶ୍ଚର୍ଯ୍ୟ ଭୟାବହ ସ୍ଥିତି ଏ'ମହା ବିପତ୍ତି ବିଶ୍ଵ ବାସୀ ଆତଙ୍କିତ , ସ୍ବାସ୍ଥ୍ୟସଂଗଠନ ହୋଇଛି...
ସପନ ସହର ସପନ ସହର
ନଦୀ ନଦୀ
ମେଘ ସବାରୀ ମେଘ ସବାରୀ